dilluns, 13 de setembre del 2010

EL GRUP VA AGAFANT RITME

Sembla que l'alumnat ja va agafant ritme i estan responent de categoria. Després del primer dia de classe, el divendres ja van dur un llibre cadascú per a la biblioteca d'aula, proposada per ells i elles, i el mateix dia es van emportar un llibre per a llegir. També he repartit els tres primers quaderns de la carpeta de l'equip i ho van reomplint entre activitat i activitat.

Davant la proposta de tindre a la classe Internet el divendres vaig aconseguir un ordinador que es trobava al magatzem de l'escola, el vaig carregar al carretó i el vaig pujar a l'aula. L'he conectat a Internet i sembla que va bé, de fet avui ja hem aprofitat la xarxa per a consultar les funcions del delegat (avui l'hem triat) i per a fer càlcul mental mentre els companys i companyes acabaven de fer una activitat.

Tot va sobre rodes, ens ho passem bé, el matí passa volant i això que de moment tan sols estem organitzant l'aula i decorant-la.
Avui els he proposat de fer un ACRÒSTIC (que una vegada més Mireia m'ha convidat a dur endavant) i el resultat l'hem penjat a l'aula: ja comença a haver-hi ambient, colorit,... prompte arribaran les plantetes, els jocs,... de moment hem fet dos racons: la finestra al món i el racó dels llibres.

Ja hem creat el BLOC D'AULA i el nom (xulíssim) l'han triat ells i elles i ha donat la casualitat de poder utilitzar-lo per a la mascota al mateix temps que els explicava contingut de llengua: EL BLOC DE KINTA.

No sé quan començaré els llibres de text però no m'importa. Crec que aquests dies d'adaptació mútua, de coneixement, de plantejament de les regles del joc són importantíssims per al funcionament de tot l'any. Estic coneixent actituds, comportaments, líders, mancances i capacitats que tenen, inseguretats, alumnat dominant, "faltadors",... i pense que l'observació en aquest entorn més relaxat m'està donant molta informació.

Ací vos deixe la feina que han fet avui. Sempre en positiu:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada