dimarts, 7 de setembre del 2010

AVUI HA ESTAT UN DIA DELS GENIALS

He arribat a casa amb un somriure als llavis. Aquest matí han passat dues coses interessants, d'una banda a les 9h15 ja estava a l'escola Lidón Moliner per a parlar-nos als membres del tercer cicle d'un possible projecte per a posar en funcionament: Llegim en parella. Es tracta d'una experiència molt interessant que jo coneixia i que he convidat als companys a animar-se per a dur-la endavant. Sembla que probablement en serem 4 per encetar-la (genial). Per si hi ha persones interessades que volen conèixer aquesta activitat, també s'ha portat endavant a Instituts i fins i tot a qualsevol assignatura no tan sols a les àrees de llengües.
D'altra banda avui he xerrat i m'he fet col·lega d'una companya, Mª Mar, que ha treballat amb Hermini Segarra al llarg d'alguns anys i sembla que tindrem molt de "feeling" a l'hora d'encetar propostes educatives innovadores (es tan bonic no estar sol en la lluita). Quan tornava a casa m'anava parlant asoles, somrient, em sentia feliç.
Crec que aquest serà un gran any i totes les pors que tenia a la novetat, al possible enfrontament amb companys, a les negatives a fer les coses d'una altra manera,... s'estan esvaint. Queda molta feina per fer, començant pel dia 9 del 9 a les 9 (encara no he preparat res) però això no em fa por perquè la meua feina m'agrada.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada