divendres, 4 de febrer del 2011

MEJOR ANUNCIO QUE NUNCA HE VISTO

Avui no tinc massa ganes d'escriure i el fet de que haja caigut a les meues "mans" aquest video (gràcies Sílvia) em permet, senzillament, fer un post per a la reflexió en la nostra tasca educativa.

Pense que aquest vídeo no exagere en absolut la realitat i ens pot fer parar un poc en la nostra vida diària, quotidiana, rutinària, "docent"... què és el que faig?, quin exemple done al meu alumnat?, com els tracte?, estic atent a les seues necessitats?, considere importants les preguntes que em fan o com per a mi no ho són me les "lleve de damunt"?, tinc en conte els seus sentiments?, són els meus "mals de cap" tan importants?, és més important el que jo pense que el que l'alumnat em diu, em proposa?, realment tinc jo la "raó"?,...

Disculpeu, però avui no tinc massa ganes d'escriure...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada