dilluns, 29 de novembre del 2010

PUJADA D'AUTOESTIMA


Avui hem començat la jornada amb una revisió d'agenda i planificació (setmanal, quinzenal) com fem tots els dilluns a les 9h i després he aprofitat per a fer una xicoteta dinàmica, que els ha encantat, per a pujar l'autoestima i sentir-se bé (jo pense que tota la setmana). Possiblement, també necessitava jo aquesta dinàmica per a mantenir la moral i l'esperit ben alt (de vegades hi han xicotets baixons que cal fer-los front amb un somriure) aixina que l'he tirat endavant.

No res, una cosa tan senzilla com donar-los un full i fer-los escriure:

NOM

M'AGRADA

M'AGRADA DE MI

M'AGRADA DE TU

Les tres primeres frases les acaben cadascú individualment i per a completar l'última, primer hem fet rodar el full pel grup i després pels altres grups fins que els ha retornat amb 23 frases, paraules, expressions dels companys i companyes on els deien el que els agrava d'ells i d'elles. Ha estat genial. Subidón de la muerte!!!.

De seguida tots i totes volien llegir el que els havien escrit i em deixat aquesta activitat per a última hora de la vesprada.

Avui hem eixit de la classe, malgrat era dilluns, amb un somriure als llavis i amb l'ànim ben alt.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada