dijous, 23 de juny del 2011

ÚLTIMA ENTREGA I..... PER AQUEST ANY, JA ESTÀ BÉ, NO????

Bé, vos presente un poquet del treball que aquest any ha fet l'alumnat de Kinta al Contacontes.

Reconec que el més impressionant i bonic van ser els contes que l'alumnat va escriure per a contar-los als xiquets d'Infantil però va ser una feina que em va sobrepassar i no em vaig sentir amb força de portar-la endavant.
En total eren 264 contes escrits, inventats i alguns, fins i tot, il·lustrats per l'alumnat (11 cada alumne) però reconec que suposava massa feina per a recopilar, transcriure, corregir i maquetar així que ho he deixat còrrer encara que no deixe de banda l'opció d'anar recuperent-los a poc a poc i potser més endavant fer alguna coseta amb ells.

Ara, el que si que he fet, ha sigut l'arreplegar els 24 contes (25 perquè una parella en va fer dos) inventats entre l'alumnat d'Infantil i el seu "contacontes" de Kinta. Posteriorment, el va escriure l'alumne/a d'infantil i el va il·lustrar i això és el que vos vull presentar.
Aquest és el llibret que els regalaré per acabar el curs als alumnes de Kinta encara que sense color perd molt però de moment és el que hi ha.

També pense que cal atendre molt més a la feina realitzada i l'esforç de tots i totes les alumnes més que al contingut, que en alguns casos també val la pena.

Espere que vos agrade. A mi, m'encanta.

1 comentari:

  1. Hola: molt bona la xarrada d'ahui, a mi el llibre de contes de la vostra classe amb el d'infantil m'ha encantat, un saludo i bon estiu. Per cert, jo també vaig estudiar a madrid

    ResponElimina