dijous, 4 de novembre del 2010

RECOLZAMENT A L'AULA


Que content estic!!!! No m'he pogut aguantar i enseguida m'he posat a escriure. Avui tinc recolzament a l'aula d'una companya que ve a la meua a recolzar amb la particularitat que fins ara "treia" als alumnes de l'aula i els feia recolzament individualitzat. Avui, m'ha convidat a entrar a l'aula i fer el recolzament amb ella a classe (docència compartida).


Que bo és això!
- No has "d'excloure" a ningú de l'aula per les seues capacitats o necessitats.
- Fas atenció a tots/es per igual.
- El mestre/a dóna la classe més descansat/ada perquè en som dos per atendre dubtes.
- L'alumnat se sent més acompanyat. Les seues demandes són ateses enseguida.

Sense cap dubte la "malaltia" es va estenen a poc a poc.

Respecte al meu grup, aquesta setmana va vindre novament Joan i em deia: Manolo, la classe va a soles!!. Doncs sí, sembla que han agafat ritme i ara els vaig a donar un xicotet apretonet per a que tot el que han aprés en aquests dos mesos ho fiquen en pràctica.

Hem tingut els primers exàmens amb notes excel·lents però encara estic un poc disgustat perquè alguns/es podien haver tret molta millor nota. A vore si amb l'espenta que els vaig a donar aquest mes de novembre reaccionen i es posen les piles.
Dels grups interactius seguim a l'espera de l'autorització de la Conselleria. Encara li done voltes a aquesta qüestió: per a portar a classe a algú hi ha que demanar permís a l'Inspector o Director territorial???? Doncs, l'altre dia van entrar 15 persones a la meua classe per a donar-los un diccionari guanyat a un sorteig i jo no tenia cap autorització per a la seua entrada en l'aula i hi havia gent aliena a l'educació!!! Ho hauré de posar en mans de "l'Inspector".

1 comentari:

  1. Bo Manolo, veig que no pares, que cada vegada que obri el teu blog estàs encetant una activitat nova. Això es bo. Ara només fa falta que s'aclarisca el tema de la burocràcia, ja saps a què em refereix.

    Una abraçada.

    ResponElimina